среда, 13. март 2013.

Čokoladni muffini


Велики сам љубитељ мафина, и слатки, и слани, све комбинације долазе у обзир.
Њихова највећа предност је брза припрема. 
Прошетах Jospipinim блогом, видех ове чоколадне мафине, где иде јогурт, и баш ме копкало какав ће укус бити, и кренула сам у истрагу. Закључак: одлични су само ако их одмах смажете :))


Састојци:

Суви:
270 гр брашна
1 прашак за пециво
250 гр шећера
3 кашике какаа у праху
прстохват цимета
Мокри:
100 гр отопљеног маслаца
2 јаја
150 мл јогурта
5 кашика млека
1 кашика меда

100 гр чоколаде за кување сечене на коцкице

У једну посуду помешајте све суве састојке, у другу посуду умутите мокре, па их затим спојите и лагано измешајте,али не превише. Припремљену смесу сипајте у папирне корпице које сте претходно ставили у калуп за мафине, и у сваку корпицу додајте неколико коцкица чоколаде, затим их лагано утисните кашичицом.


Пеците мафине на 190 С око 20 минута.


Мафине можете и декорисати по жељи, ја сам у овом случају употребила шлаг крем чоколада.





Нема коментара:

Постави коментар