уторак, 5. март 2013.

Колач са јабукама






Правила сам млеко од бадема, није лоше, дете је прихватило само у комбинацији са неком кашом, а да пије неће...  После цеђења млека остане каша од бадема коју блендер није могао да измикса ситније, некад тај остатак употребим у здраву кашу за доручак по рецепту Назарова, овај пут одлучих да направим неки бржи колач, прелистам свекрвину свеску са рецептима и хтедох да пробам овај колач са јабукама.
По оригиналном рецепту иду млевени ораси, а ја сам уместо ораса ставила кашу од бадемовог млека, посумњала сам дал ће бити добро, али испало је супер. Колач је сочан, укусан, чак се и мом избирљивом сину допао. 


Састојци:


1 јаје

1 шоља шећера
1 шоља гриза
1/2 шоље уља
1/2 шоље млека
1 шоља млевених ораха 
2 шоље ренданих јабука
1 прашак за пециво
(За мерење користити велику шољу за млеко)

Глазура:

70 гр чоколаде за кување
70 гр маргарина
1 јаје

Укључите рерну на 200 С

Сјединити све састојке, излити у плех за печењe премазан маргарином, а можете ставити и пек папир, пећи на лаганој температури док колач не порумени, проверити ножем, кад је печен извадити из рерне па прелити глазуром: растопити маргарин и чоколаду, затим додати умућено 1 јаје сјединити и прелити колач. Уместо ове, можете да прелијте колач и неком Вама омиљеном глазуром.













3 коментара:

  1. Vidim da se trudis oko zdrave ishrane. Ja margarin ne koristim od kada sam procitala ovaj post. Pogledaj link...Umesto margarina, bolje maslac ..ili mast...
    http://istineilaziohrani.blogspot.com/2010/05/margarin-izbjegavati-pod-svaku-cijenu.html

    ОдговориИзбриши
  2. Da bi nasla post, obelezi link misem, klik na copy, pa prebaci u google , klik na paste, pa ukljici pretragu, za slucaj da ne znas....

    ОдговориИзбриши