понедељак, 4. фебруар 2013.

Воћни куглоф (посно)






Раније нисам била љубитељ  "сувих" (тако их ја називам) посластица, ако ту нема нека крема, нешто много софтасто, нисам желела ни да пробам. Како време пролази и мене ове посластице полако освајају. 

Па тако се десило моје откриће.... Куглоф. Одличан начин да комбинујете, експериментишете разне састојке, може бити са разним сувим или свежим воћем, комбинација сто. 




Код Миње сам видела овај посни куглоф, и реших да пробам, задовољство мене и мојих укућана је било велико, сви су одушевљени, па пробајте и ви,  ја сам само изоставила два састојка, а то су: брусница и боровница.

Нисам их ставила због детета јер неволи бруснице.
Мада мислим да уместо тога може да се стави суво грожђе.

Састојци:


1 зрела банана

3 јабуке
2 ванил шећера
200 гр шећера
200 мл киселе воде
100 мл уља
350 гр брашна
1 прашак за пециво
1/2 кашичице цимета
80 гр брусница
80 гр боровница
(ако не волите бруснице и боровнице, одлична замена је 100 гр сувог грожђа)

За глазуру:


200 гр шећера у праху

3 кашике топле воде
1 кашика лимуновог сока

Банану и две јабуке ољуштити, исецкати и у блендеру измиксати. Додати шећер и ванил шећер, промешати кашиком, затим додати киселу воду и уље. Сјединити брашно, прашак за пециво и цимет, затим додати у измиксано воће и све заједно промешати. Трећу јабуку очистити и исецкати на коцкице, затим је додати у већ припремљену смесу и промешати.





Излити смесу у калуп за куглоф, и пећи на 180C око 50 минута, проверите чачкалицом да ли је куглоф печен. Куглоф оставите 10 минута да се прохлади у калупу, пре вађења из истог.





Шећер у праху додати у воду и сок од лимуна, затим виљушком умутити смесу да глазура постане глатка. Припремљену глазуру прелити преко охлађеног куглофа. По жељи посути прах шећером.





Морам да напоменем да мени глазура није испала савршено као код Миње, ставила сам мање шећера, следећи пут морам бити прецизнија.












Извор рецепта:

Миња
Хвала Миња,куглоф је предиван.

Нема коментара:

Постави коментар