уторак, 26. март 2013.

Медењаци




Прелепи миришљави медењаци, неко их прави за празнике, а код мене их дете воли па се чешће нађу на трпези... 



Састојци:
3 јаја
250 гр шећера
3 кашике меда
1 кашичица соде бикарбоне
1 кашичица цимета
50 гр маслаца
500 гр меког брашна

Умутити јаја, шећер и мед, додати умућен маслац, брашно, соду бикарбону, цимет, све сјединити и правити мале куглице, величине ораха или мало мање. Ређати у плех обложен папиром за печење. Пећи у загрејаној рерни 15 до 20 минута на 180 С, пазити да се не препеку, најбоље их извадити чим мало порумене.




2 коментара:

  1. E, ovo ti je super, nekako mi je promakao recept..sreca sto sam se opet vratila unazad da malo provrsljam po blogu..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) da, hvala, ja sam cak eksperimentisala, stavim pola integralnog pola belog brasna

      Избриши