четвртак, 30. мај 2013.

Переце са сиром


Ево ме ... враћам се у неку нормалу, надам се да ће нас досадне болештине оставити на миру ... дете опет креће у колектив, а мама ће да разведри овај тмурни кишни дан са мирисним перецама ... неким лепим колачићем...


Састојци:
150 гр оштрог брашна
150 гр сира 
(ја сам ставила пола фета сир, пола типа качкаваљ )
50 гр маслаца
1 жуманце
мало соли
препечени сусам 
или ким

Измрвите или изрендајте сир на ситно, затим га гњечите виљушком са жуманцетом док не добијете уједначену масу. Додајте хладан путер исецкан  на коцкице, со и брашно и руком добро умесите тесто. Оставите тесто један сат у фрижидеру, умотано у фолију да се неосуши.
Загрејте рерну на 220 С. 
На побрашњеној површини разваљајте тесто оклагијом, да тесто буде 3 мм дебљине.  Модлицом вадите переце, па их ређајте на плех обложен паприом зе печење.


Переце премажите умућеним јајетом и поспите препеченим сусамом (ја сам посула непеченим сусамом) или кимом. Пеците у врелој рерни 10 минута, док переце недобију златножуту боју.

Од ове количине састојака добије се переца за један велики плех, ако желите више, удвостручите количину.



Рецепт је преузет са блога zaboravljene poslastice где је детаљније објашњено


1 коментар: